به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جعفر میعادفر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در وزارت بهداشت با اشاره به ثبت ۱۶ میلیون تماس طی ۱۱ ماه گذشته اظهار کرد: این تعداد تماس منجر به ۶ میلیون ماموریت شده و ۶ میلیون نفر مشاوره تلفنی انجام شده است. تعدادی نیز تماسهای مزاحمت تلفنی و تعدادی نیز تماسهای اشتباه بوده است. به طور کلی سالانه نزدیک به ۲۰ میلیون تماس داریم و۱۰ درصد تماسهای حاصل شده با اورژانس مزاحمت تلفنی است.
وی با بیان اینکه مزاحمان تلفنی به قوه قضاییه ارجاع داده میشوند اما جریمهها بازدارندگی کافی ندارد، با ارائه مثالی افزود: یک نفر سال گذشته در چهارشنبه آخر سال ۲۸۴ بار با اورژانس تماس گرفته است اما متاسفانه برخی از این مزاحمان بارها سیمکارت خود را تعویض میکنند.
میعادفر با اشاره به اینکه سالانه در حوادث چهارشنبه سوری شاهد آسیب به تعدادی از آمبولانسها هستیم، گفت: در تهران هر آمبولانسی که از چرخه عملیات خارج شود، ۱۰ نفر از شهروندان از خدمت محروم میشوند و بنابراین از مردم خواهش میکنیم در چهارشنبه سوری به آمبولانسها صدمه نزنند.
این خبر تکمیل میشود…
منبع خبر:
tasnim /
مزاحمت ۲۸۴ باره یک نفر برای اورژانس در چهارشنبه سوری ۱۴۰۲
گردآوری و انتشار اخبار در این تارنما با هوش مصنوعی و ابزار های الکترونیکی اتوماتیک صورت می پذیرد و تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است میباشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی علیه یا له مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.
نظرات کاربران