میز خدمت اداره کل
میز خدمت اداره کل / اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد که طی چند سال اخیر بسیاری از فرآیندهای اداری به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و نیاز به ملاقات حضوری با کارشناسان به حداقل رسیده است.
به گزارش درمانا، کارشناسان اداره کل هر روز از ساعت ۸ تا ۱۰ درخواست‌ها و مسائل مطروحه را از طریق تماس تلفنی و سامانه‌های آنلاین بررسی می‌کنند و از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در میز خدمت حضور دارند تا مراجعانی که نیازمند پاسخ حضوری هستند، بتوانند پیگیری خود را انجام دهند. اخیرا سازوکار مدیریتی میز خدمت نیز بهینه‌تر شده و روند پاسخگویی به مراجعان سریع‌تر و منظم‌تر شده است.

مسیر اصلی رسیدگی به درخواست‌ها، سامانه تیکتینگ الکترونیکی است و اداره کل تلاش می‌کند به جای مراجعه‌های غیرضروری حضوری که ممکن است زمان رسیدگی به امور اصلی کارشناسان را کاهش دهد، تمرکز خود را بر ارائه خدمات هوشمند و الکترونیکی قرار دهد تا سرعت و دقت در پاسخگویی افزایش یابد.

اداره کل همواره شنوای پیشنهادات و انتقادات مستند است و یادآوری می‌کند که نقد یعنی شناختن سره از ناسره، نه فقط سره‌ها و نه تنها ناسره‌ها.

منبع خبر:
darmanna

گردآوری و انتشار اخبار در این تارنما با هوش مصنوعی و ابزار های الکترونیکی اتوماتیک صورت می پذیرد و تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی علیه یا له مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.